Love og sånt

Eg trur ho veit at eg lika ho. Eg trur òg at ho veit at eg veit at ho veit det. Eg trur kanskje ho likar meg og. Dersom det er tilfelle det eg trur eg veit, så er det jo ikkje noko å vere redd for. Då er det berre å hoppe i det. Få det gjort. Men eg veit ikkje. Eg berre trur. Det kan jo godt hende eg eigentleg ikkje veit det eg trur eg veit. Då blir det forferdeleg flaut vist eg hoppa i det. Heilt krise rett og slett. Då kan eg ikkje vise meg blant folk igjen. Må rett og slett flytte her i frå. Men det kan eg jo gjere. Det går jo heilt fint. Folk flyttar heile tida. Ingen som har tatt skade av det. Tvert om faktisk. Ut å sjå verda. Det er berre sunt. Kan ikkje gå rundt her heile livet. Det er ikkje sunt. Burde jo prøve å bu i ein skikkeleg storby. Det burde i grunn alle prøve ein gong i livet. Ikkje sånn for alltid, men ei lita stund. Men finst det store nok byar i Norge? Neppe. Bør satse stort når det først skal satsast. Ikkje vits i noko sånn halvhjerta greier heller. Då kan ein no like godt drite i det. Men det er litt skummelt og. Heilt aleine i ein framand by. I eit framand land. Eit land der eg ikkje kan språket ein gong. Nei det går ikkje. Eg må jo kunne snakke med folk. Det må bli eit land der dei snakkar engelsk. Skikkeleg teit at eg ikkje tok språk i valfag på skulen. Skulle sikkert ha følgt betre med i engelsken og for så vidt, men det får gå. Forresten ikkje so veldig mange land der dei snakkar engelsk. Er vel berre England det. Ja og så USA selvfølgeleg. Pokker ta. Skulle ha tatt språk på skulen. Tysk eller spansk eller noko. Eller – tysk snakkar dei vel berre i Tyskland? Dit gidd eg no ikkje å reise. Spansk derimot – det snakkar dei overalt. Skulle tatt spansk, men det gjorde eg då altså ikkje så då blir det England – eller USA. Forresten så snakkar dei jo engelsk i Australia og, men det blir for langt. Orka rett og slett ikkje å sitte på fly så lenge. Er no litt langt til USA og for så vidt. England er meir passeleg. Skulle no ha klart å gjort meg bra forstått i Sverige. Dit kan eg jo køyre. Så slepp eg heile flytullet, med innsjekking og sikkerheitskontroll og sånt. Men det blir jo veldig trasig å reise aleine. Kanskje eg skal spørje om ho vil vere med. Det hadde vore noko. Då skulle vi fått det fint. Men då må eg først finne ut om ho lika meg. Det trur eg ho gjer. Eg lika i alle fall ho.

No har vi stått her i sikkert 5 minutt utan at nokon har sagt noko. Etter «Hei» gjekk praten i stå kan du sei. Og no er det ikkje fleire steinar igjen i vegen å sparke vekk heller. Det er vel berre å få det ut. Men eit eller anna hindra meg i å sei det eg vil sei. Ei propp i systemet. Eg veit ikkje kvifor. Sikkert fordi eg innerst inne ikkje har lyst til å flytte. Det er jo trass alt ganske fint å bu her. Her veit eg korleis ting er. Språket kan eg flytande. Kvifor er det forresten eg som skal flytte? Det kan no ho gjere. Eg har no ikkje gjort noko gale. Kjærleikens vegar er usaklege, eller kva dei no enn seie. Ikkje noko eg kan gjere med det. Dersom ho skal legge kjeppar på vegen så kan no jaggu ho berre flytte. Ja det syns eg. Plutseleg er det som proppa forsvinn og ut kjem det eg har på hjarte. «Eg trur eg elskar deg for pokker.» I ettertid er det lett å sei at val av ord kanskje ikkje var det aller beste. Men når sant skal seiast så var det ikkje slik det høyrtes ut inne i hovudet mitt i det knapt kvarte sekundet eg tenkte meg om før eg hoppa i det. Eller tenkte og tenkte. For å vere heilt ærleg var det litt kaos inni der så eg veit i grunn ikkje kva som var planen å sei. På ei anna side – eg trur det funka litt. Ho berre smilte. Eg trur vi er i lag no. Vi kyssar i alle fall.

Leave a Reply

